בשבילך זו המחאה – בשבילנו מחמאה

  1. בישראל כ- 20 אלף אנשים עשירים. השקע מאמצים קבועים באיתורם. הרחב מידי חודש בחודשו את מספר התורמים לארגונך.
  2. אנשים מתנדבים ותורמים מפני שהם רוצים להשפיע , לחדש ולשנות משהו. הם יתרמו לך אם ישתכנעו שיש לארגונך פוטנציאל לקדם את העולם, לשנותו.
  3. טפח, "תחזק" ו"הטען" כל הזמן את תורמיך. עדכן אותם כל הזמן בנעשה בארגון ובנעשה בתרומתם. "תן להם סימן" כל שלושה חודשים – עלון, ברכה לחג, אגרת שנה טובה, טלפון, ברכה ליום הולדת. בקש תרומה פעם בשנה!
  4. תן יחס אישי לתורמים היותר גדולים. כתוב להם מכתבים אישיים, זמן אותן לביקור ופגישות עם אנשי הארגון, שוחח איתם ישירות בטלפון. נסה לשדרג את תרומתם מעת לעת.
  5. התאם את הקשר בין הארגון לתורם לפי רצונו של האחרון. שאל את התורם באיזה סוג קשר הוא מעוניין, באיזו תדירות, אילו חומרים הוא מעונין לקבל מהארגון. היה גמיש. התאם את הארגון לצרכיו.
  6. השקעת הזמן מטעם הארגון בתורמים חייבת להיות ביחס ישר לגובה התרומה. זכור את הכלל 80-20. 20% מהתורמים נותנים לך 80% מסך התרומות. הקדש להם את מירב הזמן.
  7. מקצע כל הזמן את העוסקים בהתרמה – זכור: תהליך התרמה מקצועי משפר את האפקטיביות של הביצועים. מתרים מקצועי פותח את ליבם וכיסם של התורמים.
  8. מתרומות בעולם הזה לתרומות בעולם הבא – סגל אט אט את תורמיך הקבועים להכניס את הארגון לצוואתם. תרומה שלאחר המוות מתחילה בקשר טוב עם התורם במהלך חייו. לחלק מהתורמים קל יותר לתרום לאחר מותם מאשר בחייהם.
  9. יש לסגל את מחלקת גיוס הכספים בארגון להעניק שירות ברמה גבוהה מאד לתורמים, תגובה מהירה לפניותיהם, העברת חבילות ודואר במהירות, מאגר מעודכן על התורמים ואינפורמציה מירבית עליהם.
  10. היה מודע לצרכיו, רצונותיו ועולמו של התורם. התאם את המסר של הארגון או המסר של הפרויקט לעולמו וצרכיו. הצג לו את אחת הפעולות באופן שתעניק משמעות לפועלו כתורם.
גלילה לראש העמוד
התקשרו עכשיו